Var hittar man de??

Skrivet den 2007-09-27, klockan 16:08:02
Cyklade ner till stan för att kolla på gummistövlar.. Jag gick in i varje affär som jag tyckte borde ha stövlar, men jag hade visst fel... Hittade inga stövlar, så jag gick över och kollade kläder istället.. Å de skulle jag inte har gjort, för nu har jag blitt kär i massa saker... De fanns så mkt som jag bara skulle vilja ha..

När jag skulle gå tillbaka gick jag in på H&M för de brukar ha en del saker.. Å där hittar jag stövlar!! Ett par mörkblå med rosa prickar å ett par svarta med vitt mönster... De första kan jag inte ha då min regnjacka är röd... Men de andra kanske... När jag gick ut från H&M ser jag en stor skylt där de står "Sko-centrum", så jag tänkte att de va värt å ta en titt... Å där fanns jue massa stövlar!! ett par med hästar på (uteslutna), ett par röda (utelutna), ett par svarta (tråkiga), ett par med lila mönster (vet inte om de funkar till jackan) å ett par vita med svart mönster (välidigt fina!)

Så nu ståre mellan de svarta på H&M å de vita på Sko-centrum... Vilken beslutsångest!!!

Såg en tant på stan å jag tror att hennes favvofärg va - RÖD!! Well, de va inte så svårt att lista ut då hennes cykel, glasögon, jacka, tröja, byxor, vantar va röda... Jepp,  allt va rött...

Cyklade upp för Svingen som höll på å ta livet av mej.. De e verkligen inte kul att cykla upp för den!! Tittade ner på Östermalmsskolan där nåra barn lekte.. De höll på å rulla ner för en backe.. Å backen bestod inte av grönt gräs, utan backen bestod av brun lera!!! Undra hur de kommer att se ut efter den leken...

Hade tänkt å ta en promenad, men de blir nog inte så.. Låter mina ben vila istället.. För de e väldigt skakiga just nu.. Å för att slippa krampen ikväll så får jag promenera nån annan gång..

Ska försöka hitta på något vettigt.. Hade tänkt att gå till Bostaden, men nu hare stängt....

Ciao!

Agge vill ha:
¤ en väska
¤ en klänning
¤ ett par jeans
¤ ett par stövlar
¤ ett par vantar
¤ en kofta
¤ en resväska med hjul
¤ "Mias systrar"
¤ "Livstid"
¤ ett gångjärn till garderoben
¤ ett fungerande element
¤ ett par friska ben

Well, listan kan göras längre...!!! :P:P:P

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0