Svårt att komma igång, men efteråt känns de bra..

Skrivet den 2007-09-16, klockan 21:26:33
Egentligen tycker jag inte alls om att promenera, speciellt inte när nån tjatar på en.. Men ibland så blir jag bara så promenadsugen... Jag blev de förut å tog på mej mjukisar och promenadskor och gick ut.. Haf gjort det några gånger innan också, så jag har en runda..

Jag greppade MP3:n, men den hade inge batteri, så jag tog fram min gamla MP3, men där va batteriet också slut.. Å radion på mobilen funkar inte så bra.. Så de fick bli utan musik..

Gick inte hela rundan, då jag inte vågar gå skogsvägen själv näre e mörkt... Känner mej inte så trygg att gå där då.. Så de får bli på dagarna...

Kom hem och sträckte ut kroppen litte granna, har jue fortfarande inte kommit ner med händerna i backen då benen är sträckta... Vilket jag skulle klara innan sommarlovet var slut... Så jag ligger efter lite granna... men jag tror inte att pappa har kommit ner heller, så de e inte så illa... Men jag tränar varje dag, så de ska nog gå tillslut...

Sen var ja jue tvungen att duscha, vilket jag heller inte gillar.. De e jobbigt att bli blöt.. För jag måste klä på mej, för att kunna gå in i köket... Men när jag väl har börjat duscha så kan jag inte sluta, för då ere så skönt...

Så de e alltid jobbigt att börja, men efteråt känns de otroligt bra!!!

Nu ska jag klä på mej å gå å äta midda..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0