Smart, jag?

Skrivet den 2007-09-10, klockan 16:50:50

De slutade å regna precis när jag skulle gå, vilket va bra, då slapp jag byta kläder... Men de resulterade i att jag nästan kom försent.. Men jag lyckades komma precis i tid och fick en bra plats i klassrummet ändå. Vilket jag inte trodde. Jag trodde att jag skulle hamna längst bak, för de är bara de platserna som är lediga i slutet. Visst de kanske inte är så kul att sitta längst fram, men är men 165 cm som jag så har man inge val!! Eller jo, de e väl två val:
1. Sitta längst bak och inte se vad som skrivs på tavlan.
2. Sitta längst fram se smart  och intresserad ut och se vad som skrivs på tavlan.

Jag kommer i fortsättnignen att välja alt.2 om det är möjligt. Jag får strunta i att jag blir den smarta och intressant eleven i allas ögon, huvudsaken är att jag lär mej nåt iaf..

Å idag var jag faktiskt väldigt duktig också.. Så idag stämde beskrivningen...Jag hann göra massa på matten för de va faktiskt ganska enkelt, inte alla tal, men de flesta... Så jag ligger till och med nån sida före... Jag är såååå stolt över mej själv.. Tyvärr kan jag inte vara lika stolt i BiA, där gåre litte trögare. Såg att vi skulle läsa nåra sidor till i morron, så de e väl dags att leta rätt på "glasögonen" och börja läsa.. Fast jag vet att jag inte kommer att hitta mina "glasögon", så jag kan lika gärna skippa letandet och börja läsa istället och försöka förstå de som står..

Så, dags att dyka ner i BiA-boken
Ciao.

PS.  Lina hade inte flyttat upp och fyllt min kyl... :( Sicken osis, så jag fick fylla den själv så att de slutar eka på min hylla....
Å gaffeln var fortfarande borta, skumt.. Under vem som har äti upp in gaffel???


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0