Lösning??

Skrivet den 2007-09-20, klockan 16:57:02
Ja vene, men jag kan ha kommit på en lösning... Grejen är den när jag sitter själv med ett tal så spelar de inte så stor roll om de blir fel eller inte.. Ingen ser ju de ändå, å då vet ingen att jag har gjort fel.. Så varför bry sej? Men om nån tittar vad jag håller på med så anstränger jag mej mer och verkligen försöker få fram ett smart svar, för jag vill visa att jag kan!! Om jag får rätt svar så är jag duktig och jag vill ju visa andra att jag är duktig.. Så kan de va.. De låter väldigt ego, men sån e ja!!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0