Illa..

Skrivet den 2007-09-25, klockan 18:18:29

Den här dagen började inte heller bra.. För den här dagen började med huvudvärk å feber.. Gjorde flera försök för att ta mej upp ur sängen. Men så fort jag rörde skallen så skakades allt därinne om å de blev ännu värre... Släckte lampan å försökte sova bort de, men de gick inte heller... Resultatet blev att de inte blev någe skola idag.. Inte förän nu på kvällen har jag kunnat lyfta huvudet utan att de gör fruktansvärt ont... Men ja skulle inte påstå att ja mår prima... Men jag hoppas att de blir bättre till i morron, för annars måste jag gå till skolan ändå.. Iaf på BiA-lektinoen då de är labb...

Just i sånna här situationer, "sjuk-situationer" saknar jag mamma, pappa eller Macke som kan ta hand om mej... Nu om jag vill ha nåt måste jag palla mej upp ur sängen å hämta de själv.. Hemma vare bara å gny lite granna så fick man de man ville ha... Men om ja gör de här så ere ingen som hör mej å jag får inget serverat.. De jobbiga är att ja måste klä på mej om jag vill ha nåt från köket.. Vill inte riskera att nån i korridoren ser mej i pyjamas elelr morronrock.. De vore inte bra...

Jag har iofs varit påklädd idag, men jag har haft tur att jag inte har träffat nån.. Inte i den här klädseln.. Brukar inte vara så snygg när jag bara ska vara hemma, men idag - de slog alla rekord!!

När man fryser vill man gärna har lite värme.. Jag har försökt flera ggr att få de genom elementet, men de funkar fortfarande inte.. Jag förstår itne varför.. De e lixom på högsta, men fortfarande kallt!! Måste fråga nån som vet hur de fungerar...

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0