Fortfarande okej..

Skrivet den 2007-09-18, klockan 21:07:25
BiA-lektionen var faktiskt intressant idag å. Bent gör lektionerna sååå roliga så man orkar lyssna... Hade han inte skämtat om saker å ting hade jag somnat.. Å de bästa av allt, han låter oss sluta 30 minuter tidigare!! De e bara för att han inte orkar undervisa efter klockan 15.30... Hahaha...

Va ute å promenerade idag å.. Väldigt skönt..

Pratade med pappa förut, snart kommer han å hälsar på!!!! Wheee, ska bli så kul.. Han ska bjuda den fattiga studenten på en italiensk restaurang.. Ja kanske ska ge han min säng ändå.. Hmmm, får se.. Ska fundera på de... Jag skille ju kunna vara snäll mot han, eftersom han åker 20 extra mil upp å sen 20 ner för min skull.. Å så lämnar han ju mat å...

Jajaja, ska se..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0