Förberedelser sittning

Skrivet den 2007-09-11, klockan 15:58:31
Maschmallowsarna som jag åt igår gjorde sig påminda när jag skulle ta på mej jeansen i morse, så det blev en annan klädsel, lite mer avslappnad..
Vart lite stressig i morse som vanligt, men ja har fastnat framför TV:n, från 6.30-8, å jag måste cykla hemifrån 8.15.. Så de blir till å göra sig iordning i reklamen (som är 5*4 minuter, eller fyra, för den första orkar jag inte ta mej upp ur sängen) och efteråt (15 min). Men jag kommer i tid å de e de viktigaste.
Hade MaC först, å jag kunde inte förstå nåt, men sen när Lisa förklarade blev allt genast mycket lättare så nu känner jag mej som proffs igen.. Biologin var fortfarande rätt intressant...

Har plockat fram kläder till sittnignen ikväll, de blev de tajta jeansen som jag tänkte ha på mej i skolan plus en topp, som jag inte ångrar mej vilket är väldigt troligt. Nu e skor och väska mitt problem, måste gå å leta..
Sen har jag lite besultsångest, jag kan få köpa en biljett till super-JäNS i morron, men de e typ ingen från min klass som ska gå, bara andra ettor, så de vore trevligt å gå.. Får se hur länge jag kan tänka.. Personerna är inte de ända problemet utan ja, kläder.. De ska vara kostym, å jag har inga finkläder så jag måste rota efter nåt som är någolunda fint.. Vill ju ente se ut som en bonde... Hahahaha.

Nä, nu måste jag diska och sen duscha...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0