De va inte så illa, faktiskt..

Skrivet den 2007-09-16, klockan 18:46:42
Försökte mej på BiA:n förrut, men de gick inte så bra.. Måste fråga BC.. För de va rätt intressant, men lite knepigt att förstå å komma ihåg..

Satt å titta på bilder från seglingen förra hösten å ja började faktiskt längta tillbaka lite granna... Även fast de va illa så va de faktiskt bra.. En underbar hyttkamrat, god mat, bra städer och en fantastisk upplevelse. Sen va kanske inte alla elever de bästa..

 
image54
 
Teneriffa


De lär inte bli någe mer segling iaf. Å utomlands kan jag inte åka heller nu när jag pluggar, fast jag är väldigt sugen.. Kollade lite granna förut, men jag åker nog hellre ner till Sthlm, än utomlands... Roligare att träffa gamla kompisar... Börjar bli lite sällskapssjuk faktiskt.. Måste träffa människor annars vene ja vad...


Gick igenom garderoben förut å såg att de va en del som saknades som jag så gärna skulle vilja ha.. Måste fundera på om de är värt de just nu, eller om jag ska vänta..


Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0