Då va han borta...

Skrivet den 2007-09-23, klockan 12:32:05
Pappa kom vid elva tiden igår morse... De regnade vilket va synd.. Men vi tog bilen å åkte till Jula, för att köpa saker till min cykellampa.. Han hittade lite trådar å sånt.. Sen gick vi till Willys å ja bunkrade upp pastaförrådet!!! Sen blev de lunch på Donken.. De va ett tag sen, eller typ när jag åkte ner från landet sist..

Sen åkte vi hem å han skulle fixa cykeln, men de gick inte å han kom fram till att lampan va trasig, men den gick inte å lossa... Vi gick in å tittade på TV, fotboll, BP-Halmstad, de slutade 1-1... Whee, BP kanske klarar sig ändå..

Efter matchen tog vi på oss skorna och gick ner till stan.. Vi gick förbi Universitetet så att pappa fick se hur det såg ut.. Sen gick vi ner för Svingen, de va inte lika kul att gå som att cykla.. De gick faktiskt fort att gå ner till stan, fortare än vad jag trodde..
image55

Vi hade tänkt äta italienskt, men de blev inte så, för de hade typ bara pasta å de va jag inte så sugen på.. Så de blev kinesiskt istället.. Mycket gott!! Njammi!! Jag åt friterad kyckling med sötsursås å  pappa åt 4 små rätter..

Sen gick vi hem också, fast en annan väg.. Jag var lite orolig att jag inte skulle hitta eftersom jag inte har gått där så mkt.. Men de gick bra.. Vi gick förbi Haga, Gammlia å genom Universitetet upp till kårhuset å IKSU..

När vi kom hem hade jag väldigt ont i benen.. Satte mej i sängen å sträckte ut benen.. Tittade på TV, "Kocken" å sen någe annat innan de va sängdags.. Pappa sov på luftmadrassen han ville inte sova i min säng fast jag erbjöd de.. Tur va väl de, för jag ville inte sova på luftmadrassen!! De e inte så skönt.. :P:P

I morse åkte vi till Jula igen för att köpa en annan lampa till cykeln, så nu ere fixat å jag kan cykla på natten... Skönt!!
Nu har pappa åkt, han lär inte ha kommit så långt än.. De tar väl 7-8 timmar ner.. Så han har en liten resa framför sig..

Själv ska jag öppna matteboken å lära mej alla regler...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0