Ajjj

Skrivet den 2007-09-17, klockan 09:55:44
Helgen kanske inte har varit min tur helg precis..
I fredags när ja å Pelle åt pannkaka, så tappade ja syltflaskan i gräddan som låg på min pannkaka, så de sa splash!!!
På kvällen när vi skulle sova satt jag i sängen och när ja skulle lägga mej slappnade jag bara av å föll bakåt.. De ja inte tänkte på va att ja satt för långt upp i sängen å prickade sängkanten precis med skallen..
Igår kväll när jag skulle laga middag råkade jag sätta fingrarna på spisplattan, eller ja skulle kolla om den va varm för ja ville ställa min kastrull där.. Å jo, den va varm... Sköljde fingrrna i kallt vatten flera minuter sedan tog jag isbitar... Efter två timmar hade jag fortfarande otroligt ont, men ja va tvungen att sova.. Så de tog ett litet tag å somna..

De ömmar fortfarande i pekfingret.. Å de e så typiskt att de är höger!!! Får se hur bra ja lyckas å skriva på MaC-lektionen idag för de e litte svårt å böja fingrarna..

Ska gå å käka frulle, men ja ska akta mej för spisen!!!

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0