Rättvisa, finns de eller ere bara ett ord?

Skrivet den 2007-10-14, klockan 20:46:19
Vi satt nåra tjejer i veckan å pratade om tentorna som kommer i slutet av kurserna.. Många tyckte att de va taskigt att vi hade tenta dagarna efter varandra.. De finns typ ingen annan klass som har så.. Så för oss så kommer de blir väldigt jobbigt, för de är inte lätt.. Om vi ändå kunde få ha en dag emellan, de skulle nog underlätta lite iaf..

Under de här samtalet så vare en tjej som sa att hon tyckte att de va orättvist. När hon sa de fick jag en bild i mitt huvud. Bilden va BL (min gamla gymn.lärare) som stod å log å sa: "De finns ingen rättvisa här..."

Visst de e ju så, men man kan ju alltid hoppas att de ska bli så rättvis som möjligt.. Dock inte om man går tek/nat basår.. Vi är inte prio 1.. Menmen, man får väl stå ut i ett år.. BL skulle inte gilla att jag skriver i man-form just nu, så tur att han inte kommer att läsa de här... Hoppas jag iaf.. För honom ere bara jag-form som gäller.. Vem är egentligen man??

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0