Packning

Skrivet den 2007-10-19, klockan 13:49:04
En kort föreläsning på morronen i BiA, sen vare lite diskussion å sen föreläsning igen... När de va klart skulle vi sätta oss å diskutera gamla tenta frågor med varandra. Men då rymde jag.. Behövde skriva ut gamla tentor å sedan hem å packa å städa...

Fick plats med allti en väska å är väldigt förvånad.. Men jag har säkert glömt någe.. Men jag har en reservväska isf.. Så nu ere fint när ja kommer tillbaka å de känns skönt..

Läste ut Lizas bok också.. Grymt bra!! Men den va lite läskig ibland.. :P:P Så de va jobbigt att läsa på kvällarna näre va mörkt.. :P:P Men den är verkligen värd att läsa..

Bussen går inte förän om 2 timmar, så ja vene riktigt vad jag ska hitta på nu.. Det finns iofs massa saker jag kan göra som:
¤ Räkna matte
¤ Skriva ner alla matteformler
¤ Läsa i BiA-boken
¤ Göra frågorna i BiA-boken
¤ Kolla på de gamla tentorna
¤ Gå ut å promenera
¤ Sova
¤ Kolla runt på internet
¤ Spela Freecell

Frågan är vad som är roligast... De som förknippas med skolan går bort... De e ju fredag!! Promenad orkar jag inte, ska ju ändå gå till NUS å de kommer att ta tid med packning... Sova är ju väldigt lockande, men jag vågar inte, kanske missar bussen då.. Internet är också lockande, men vad ska man titta på? Freecell? Jo visst, alltid kul då man har tråkigt.. :P:P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0