Lätt? Nä..

Skrivet den 2007-10-11, klockan 17:16:10
Vart en kort dag i skolan idag... Gick hem vid lunch för att räkna lite granna, då de är lugnare här, dock får man ingen hjälp, men de löser sej ändå...
Kom hem gick in i tvättstugan å bokade om tiden så att jag fick på dan istället.. Slängde in lite kläder å sen tog jag en promenad... Hittade ingen ursäkt idag heller.. :P:P:P
Sen blev de lunch å därefter plugg...

Jag trodde att de skulle gå bra, för Lisa hade gått igenom de mesta å de va faktiskt ganska simpelt, bara man använder rätt regel.. Så jag trodde att de skulle gå som en dans.. Men de gjorde det inte, av 8 uppgifter hade jag väl fel på 5 eller någe sånt.. Förstår inte varför, de va ju så lätt i skolan..! :S:S

Började titta på Andra Avenyn igår, jises va bra de va!! Nu kommer jag att fastna där ett tag framöver.. De va Emma som tipsade mej om de..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0