Jag vill ha:

Skrivet den 2007-10-22, klockan 22:58:45

Mamma frågade mej här innan helgen vad jag önskade mej i julklapp(!) Jag har inte ens funderat så långt, de e ju faktiskt 2 månader dit.. Men de kanske är dags att börja fundera, för de går fort..
Men nu har jag kommit på vad jag vill ha.. Inte för att de e någe fel på väskan jag jag gick av mormor, den är väldigt smidig dåren har hjul.. Men jag går inte med den på dan dåre e mkt folk!! För jag är 19 år å jag vill inte börja med pensionärsväska nu!!! Därför vill jag ha en resväska med hjul... Kom idag på varför jag har så ont i kroppen, då armarna och ryggen...

Sen en annan sak jag har funderat på är att de e väldigt kul å fota.. Men de e inte kul å bara kunna fota 3 kort å sen e batteriet slut.. De går ju å lösa de så att man stänger av blixten men då blir bilderna gula, suddiga å fula.. Därför vill Agge även ha en kamera som fungerar som den ska..

När jag öppnade garderoben så ekade de på byxhyllan.. De har gått sönder eller så ere byxor som jag inte tänker använda i skolan.. Därför skulle de inte va fel om Agge fick ett par jeans, då skulle hon bli superglad!!

Sen har jag kommit på att de är tungt att släpa böcker i en handväska eller i en väska med bara en rem.. Därför skulle de vara bra med en ryggsäck där man får plats med BiA-boken, MaC-boken, två kollegieblock, miniräknare, penskrin, matlåda, vattenflaska, äpple å andra bra-att-ha-med-sig -saker...


Så, då har jag kommit på en liten önskelista.. Om jag känner mej själv så kommer den att fyllas på...




Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0