Inte bra..

Skrivet den 2007-10-15, klockan 15:08:45
Så, då va Ma-duggan över.. Skönt.. Om de gick bra? Ja, vem vet?? Om ett par dar kan jag svara på den frågan.. Men om jag skulle gissa, så läre inte bli nåra höga poäng.. Vilket är synd, för jag hade hoppats på att ha så mkt som möjligt med mej till tentan...

De va väldigt svårt, svårare än den förra.. Men de hade varit snälla å inte haft lika många uppgifter.. En mindre!!

Men nu fick jag iaf tid över, men de hjälpte mej inte så mkt ändå.. fastnade på en uppgift, den va omöjlig att lösa!!

Ska trösta mej med bio senare.. Vene vilka som ska med, men de blir säkert bra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0