Hmm?

Skrivet den 2007-10-16, klockan 19:16:43
När jag stod i duschen härom dan å såg hur håret bara lossnade toffsvis, började jag å fundera...
Kan tjejer bli flintskalliga?? Jag har aldrig hört de, men om de e möjligt så ligger jag nog i farozonen..!! :P:P Fast de gör iofs inge om de lossnar lite granna, för då kanske kaluffsen blir bättre å man kan göra någe åt den.. Fina frisyrer, sånt jag inte kan göra nu... Så jag vene om de är positivt eller negativt.. :P:P

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2007-10-16, klockan 19:21:35

alla kan väl bli flintisar ;)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0