Grrr :@

Skrivet den 2007-10-13, klockan 16:20:06
Åkte ner till Strömpilen, hittade en ny väg som var lite snabbare, men lite krångligare...
Gick in å kollade i lite affärer först innan jag gick till ICA..
När jag va inne på Vero Moda, fastnade mina öron hos en tant som pratade med ett butiksbiträde..
Butiksbiträde - Jag är lessen, men tröjan ser ut såhär..
Tant - Jaha, de va en konstig tröja.
BB - Jo...
Tant - De måste vara en stockholmare som har gjort den!!
BB - (skrattar lite obekvämt) Kanske de.

Vaddå? Bara för att tanten va för tjock för den tröjan så måste de inte vara en stockholmare som har designat plagget!!! Allt är inte stockholmarnas fel! Men de e väldigt lätt att skylla på oss.. i norrläningar är inte så smarta som ni tror...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0