Gevalia?

Skrivet den 2007-10-18, klockan 23:00:13
Jag tror att jag snart måste springa till ICA å köpa Gevalia.. Inte för att jag själv ska dricka de utan för att jag tror att jag kommer få besök från ovan - alltså våningen ovan... :P:P
Personen som bor över mej, börjar oroa mej rejält nu.. De dunkas, bankas, springs å ja vene vad!! Så snart kommer denna person att landa på mitt golv, å som reklamen säger: "Gevalia, när du får oväntat besök." Iofs är de ju inte så oväntat, men ändå ere de, för jag vene näre sker.. :P:P

Är lite lessen för jag kommer att missa Hidden Palms i morron, för då sitter jag på bussen ner till mormor.. De va inge igår efter som de va EM-kval... Såg första halvlek å då ledde Sverige med 1-0, men sen slutade de 1-1.. Såg inte de för ja somnade i halvlek... :P:P

Dags å sova kanske?

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0