För- och nackdelar

Skrivet den 2007-10-04, klockan 13:34:35

Nackdelarna med att bo i korridor:

¤ Mat i slasken
¤ Odiskad disk på hög som ingen vill ta hand om
¤ Ofräscha kylskåp
¤ Matdoft som sprider sig i hela kylen
¤ Otvättade tvättsvampar/diskborstar
¤ Spisar på
¤ Tar min hylla i kylskåpet
¤ Smutsiga spisar/diskbänkar
¤ Soppåse som svämmar över
¤ Soppåse som står flera dagar i köket

Well, de här kan ju hända om man har eget också... Men då har jag bara mej själv å skylla på, nu vet jag inte vems fel de är!!

Fördelarna med att bo i korridor:

¤ Billigt!
¤ Träffar andra människor om man öppnar dörren
¤ Hjälps åt med städningen

Även om jag skulle vilja ha en egen lägenhet så lär jag bli kvar här ett tag iaf. För hur ska en student ha råd med en etta som kostar 3000-4500 kr/månad, eller en tvåa som kostar 3300-4700 kr/månad, då man bara får 7300 kr/månad!!


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0