Fixtajm!

Skrivet den 2007-10-01, klockan 10:27:10
Så, då har jag varit hos Bostaden å sagt till om min garderob å säng... Så nu ska de förhoppningsvis fixa de, så att ja inte behöver oroa mej mer..

Om jag inte har sagt de så har jag fått igång elementet nu!! Så nu har jag äntligen värme..

Har även lyckats få igång webradion, så nu kan jag lyssna på ny musik, vilket är skönt.. Har missat en hel del gissar jag... Har inte lyssnat på radio sen jag flytta upp!!

Pluggar mossor flitigt, å de går väl framåt, vilket är bra.. Nu ere bara nåra dagar kvar... Ska titta på dem lite i skolan idag å..

Ska ha en mattelektion klockan 13, då måste Lisa förklara för mej, annars kommer jag inte att kunna komma vidare, men hon ska gå igenom någe nytt idag.. Så ja får väl se.. De blir bara svårare å svårare..

Ciao.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0