Ensam student söker...

Skrivet den 2007-10-07, klockan 21:30:26
Har suttit här hela dan å väntat på att ringklockan skulle ringa å att nån skulle stå där utanför å säga:
-Hej Agge! Hoppas att du inte har ätit nyligen, för jag har stått hela morronen å lagat massa mat som jag tänkte att vi kunde äta tillsammans...

Tyvärr har inte den personen ringt än, så jag fick för ett tag sen gå å fixa min egen lunch(!) Lite sent, men jag har inte haft nån ork att göra de innan.. De finns inge tråkigare!!
Jag tycker att nån kanal borde sattsa på ett program för oss studenter som har annat att tänka på än att laga mat hela dagarna, typ: "Ensam student söker hembiträde" Eller någe sånt, jag skulle anmäla mej direkt, utan tvekan!

Annars hare inte hänt så mkt spännande här i rummet i Umeå idag. Har öppnat matteboken å kontaterat att talen va sjukt tråkiga, inte svåra, utan bara tråkiga..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0