Ensam igen då..

Skrivet den 2007-10-29, klockan 19:53:23
Då har jag dumpat lillebror på flyget då.. Gu, va skönt.. Nu kommer min mat att räcka lite längre å jag har äntligen fått tillbaka min dator å min tv!!! Han har ju typ ockuperat de hela helgen!! Men de va trevligt å träffa honom, så jag ska inte klaga...

Hade tänkt att göra midda när ja kom tillbaka, men jag vågade inte stanna i köket för min granne som stod där såg inte ut å va på bra humör.. Så ja går till köket lite senare, tror jag...

Ciao.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0