En söndag i oktober.

Skrivet den 2007-10-14, klockan 20:36:49
Gick upp i morse å öppnade matteboken å läste igenom alla regler som man måste komma ihåg.. De va inte svårt, å ja är inte säker på att de kommer att finnas kvar i morron.. Men jag ska upp tidigt i morron å plugga innan duggan...

Sen ringde mamma å pratade med mej i 60 minuter!! Trodde aldrig att hon skulle lägga på.. :P:P

De blev en promenad också, gick väldigt bra. Fick inte så ont! :D:D

Sen tog jag fram vintergarderoben och plockade undan sommargarderoben.. Jag insåg att värmen inte kommer att komma tillbaka, så de va lika bra å fixa de nu, innan de blev för kallt.. Så blev de tommar i garderoben å.. Så jag fick lite galgar över...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0