De e inte sant..

Skrivet den 2007-10-09, klockan 18:17:08
Hade precis skrivit klart mitt blogginlägg å publicerat de.. Läste en kommentar jag hade fått. sen gick jag in på aftonbladet.se de första jag ser är: "15-åring misshandlad av mopedgäng".
Räcker inte de som redan har hänt.. Jises vad tänker ni med egentligen?!? Vi ska stoppa våldet inte fortsätta!! Jag hoppas att den killen klarar sej..

Arg, ledsen, besviken är nåra ord som ploppar upp i mitt huvud just nu...
Har ingen lärt sej av den läxa vi fick i fredagsnatt??

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0