Dags att ta tag i det här..

Skrivet den 2007-10-09, klockan 23:30:20
Så, då va filmen slut.. eller den tog slut för 20 minuter sen.. Å jag har fortfarande inte tagit mej in i duschen.. Så jag gissar att de får bli i morron bitti istället.. Vilket jag inte ser framemot.. Men då kanske kaluffsen inte blir så flygig! Så de kan ju vara bra å...

För ett halvår sen bestämde jag mej för att jag skulle börja träna på IKSU när jag flyttade upp.. Jag har fortfarande inte satt min fot där.. Å då har jag bott här i 8 veckor nu.. Men jag har vart hurtig på annat sätt... Innan skolan så cyklade jag runt lite varje dag, typ ner till stan eller så hade jag inget mål.. Sen när skolan började cyklade jag till skolan varje dag.. Det tar iofs bara 5 minuter.. Så de e inte så mkt.. Sen va jag duktig å promenerade ett tag också, men de höll inte så länge.. Men jag funderar på att börja om på nytt igen.. Kan ju promenera lite försiktigt varje dag, sen får jag väl ta lite kramp i benen... Men de e hopplöst, blir ju anfådd av att cykla till å från skolan, så ska de ju inte va!! Lite bättre kondis tack! Ska försöka börja i morron, men jag får se vad de blir för ursäkt för att slippa.. För om jag känner mej själv så brukar de bli så.. :P:P

Shit, jag skulle ha ringt mormor idag.. Åhh, jag är hopplös!! Har tänkt å ringa henne i en vecka nu, men jag är otroligt glömsk.. De e för mkt annat i skallen just nu... Men jag ska bättra mej.. Nu ståre stort på min tavla: "RING MORMOR!" Får göra ett försök i morron igen, efter "träningen"...

Ska sova nu, så att jag får nåra timmarssömn...

Ciao.

Agge vill ha:
¤ Bättre kondis
¤ Motivation till att gå till IKSU
¤ En plattång - kanske skulle hjälpa kaluffsen, vene ringtigt.. måste prova..
¤ Ett par jumpaskor
¤ Ett bättre minne - känner mej som en gammal tant för tillfället, å då menar jag bara minnet inget annat!


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0