Corona-kväll!

Skrivet den 2007-10-07, klockan 01:19:46
De blev faktiskt väldigt trevligt igår.. Emelie kom vid sextiden å då satt vi å pratade, sen mötte vi upp Sandra P vid centrum å köpte med oss mat hem.. Satt å åt på golvet.. ritkgit mysigt faktiskt, tur att de va nystädat.. Sen vare dags å göra sig i ordning.. Hade lite beslutsångest innan ja hade valt klart.. Sedan gick vi iväg till ett ställe däre var massa utbytesstudenter som Sandra kände.. Men de va väldigt svårt att få kontakt med dem, för de vände ryggen till när deras mentorer gick.. Så de va lite synd.. Men sen gick vi vidare till Corona.. De va väldigt trevligt... Fick väldigt ont i fötterna å benen bara, även fast jag bytte skor innan Corona.. Jag kom väl hem innan två eller någe.. Å  då gick ja bara å la mej.. Vaknade vid åttatiden å va klarvaken, fast jag lyckades somna om å vaknade halv tolv då Sandra väckte mej.. Hon va på kurs å hade lunch.. Men ja somnade om igen.. Tog mej sedan upp ur sängen, kände smärtan i benen från kvällen innan...

Skulle gått ut idag igen, men ja orkade inte.. Var lite för sliten för de... Så de blev en lugn kväll framför teven.. Hade tänkt å titta på "Dolt under ytan", men den va för läskig å ja vågade inte titta själv.. Så ja bytte kanal... De e väl snart sovtajm.. Måste vara pigg i morron dåre e mattesöndag.. :P:P:P

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Sandra
Den 2007-10-07, klockan 17:52:52

Tack för gratulationerna! Det var inte meningen att väcka dig, men jag hade tråkigt... ;) Puss på dig!

Skrivet av: Agge
Den 2007-10-08, klockan 18:03:37

Haha, de gjrode inget.. Behövde gå upp då. Hade du inte ringt hade jag sovit hela dan.. :P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0