Borta bra, men hemma bäst!!

Skrivet den 2007-10-21, klockan 23:11:32
Well, då va ja äntligen hemma... Inte för att de har varit dåligt hos mormor eller så, men de e alltid så skönt att va på hemmaplan... :P Bussresan tog 2.15, så de va inte så farligt.. Sen missade jag bussen vid sjukhuset å fick gå hem.. De va väldigt jobbigt, 2 halvstora väskor, en påse, en datorväska å en handväska.. De e en del man ska släpa på.. Tur att ja hade en liten kärra som ja kunde lassa allt på, annars hade jag dött.. De gjorde jag nästan nu iofs.. Sandra underhöll mej så att jag inte gav upp hoppet.. :P:P

Ska väl försöka å sova snart.. Är lite trött.. Hade tänkt å titta på Andra Avenyn, men de börjar bli sent nu, så de får bli i morron...

Ciao

Btw, de snöade hos mormor igår.. Första snön den här säsongen.. Men de låg inte kvar så värst länge på marken dock.. Men ändå.. SNÖ!!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0