Tenta 1

Skrivet den 2007-11-13, klockan 12:48:06
Okej, satt i två timmar å gick igenom hela provet.. de va en del som skulle fyllas i.. sen satt ja en timma å kompletera.. ja hoppas att de gick br.. ja vågar inte tro nåe än.. blir ba besviken då å de vill ja inte bli.. i värsta fall får ja väl göra om de då.. fast de vore ju skönt å slippa de..

de va en jättestor sal med massa bänkar å ett glasbås som va rökrum å två toaletter längst bak i klassrummet.. men ja vågade inte gå dit, för UCG hade sagt att de va rött ljus därinne så att man inte skulle kunna läsa fusklappar.. under de där tre timmarna kom jag fram att vad jag inte ska bli för nåe när jag blir stor; tentavakt.. de måste va sjukt tråkigt.. ba sitta på en stol flera timmar å kolla på elever som skriver prov, sliter sig i håret, stönar, suckar, å ja allt man gör under en skrivning...

men de e skönt, för nu e ja lite lugnare inför morrondagens prov.. kanske inte borde va de.. men jag ska gå igenom lite granna, lägga mej tidigt så kommer de no att gå bra..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0