Dröm eller verklighet?

Skrivet den 2007-11-09, klockan 10:27:50
Shit, jag har haft världens märkligaste drömmar i natt!! De har varit väldigt osammanhängande att de inte ens är värt ett försök att förklara..
Nångång i natt så vaknade jag å hade en hostattack.. eller jag vet inte om jag vaknade eller om de va i drömmen.. ja kanske drömde att jag sov å i drömmen så vaknade jag.. eller, hmm, ja vene... har verkligen ingen koll... ja vet att ja blev väldigt bekymrad för de passar sig inte å bli sjuk nu då de e tentatider..
de positiva är att jag nu i vakettillstånd inte har ont i halsen, ja har inte hostat nåe.. de som e negativt är ett ja är snuvig å har lite ont i huvudet... å de e ingen dröm, de e verklighet, för ja är 100% säker att jag är vaken just nu, eller e ja de egentligen?? hela mitt liv kanske är en jättelång dröm.. shit, de va inte nån trevlig tanke.. ska nog sluta fundera påre...

de e så typiskt, i våras va ja sjuk typ hela tiden, eller inte så att ja behövde va hemma från skolan, men ja va konstant förskyld.. sista gången ja va förskyld va nä vi va i oslo i juni... så varför måste ja bli förskyld just nu?? de passar verkligen inte.. ja har kunnat bli sjuk närsom, men så blir ja de nu.. dåli tajming..

börjar klockan 13 idag å då ere frågestund.. innan tror jag att ja ska till ABH för å kolla om BiB-boken har kommi... efter frågestunden tror jag att vi ska till göteborg å fika eller nåe.. får se.. kan va skönt att komma bort från skolan.. jaja... ska öppna BiA-boken nu å läsa..

Ciao

Vad tycker du?
Skrivet av: Cristian
Den 2007-11-09, klockan 19:57:46

Haha, jag lovar att det inte är en dröm, då skulle ju jag inte kunna svara eller hur? Jag lovar att du inte drömmer att du läser det här. :)

Skrivet av: Agge
Den 2007-11-09, klockan 20:00:21

nä, ja kan inte ha drömt eftersom ja skrevre... men ändå, de va läskigt.. just nu e ja fullt vaken iaf.. =P=P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0