Agge söker:

Skrivet den 2007-11-06, klockan 15:28:58
Okej, det är jättesnällt av kompisar som försöker att få en att hitta den rätta... Men jag är inte så säker på att de funkar på mej.. Jag känner mej mer tvingad att umgås med personen, än vad jag egentligen vill... Å de kanske inte är så bra..

Jag vill att han ska vara:
¤ Datakunnig - då jag själv inte är någe höjdare på datorer
¤ Snickare - nån måste ju kunna sköta om hemmet, inte så viktigt, då jag har pappa
¤ Kock - så att jag slipper laga mat hela tiden, vilket är sjukttråkigt
¤ Bra på att städa - det är så sjukt tråkigt, om man inte har plugg förstås, då ere kul!

Jag de va väl nåra saker.. Undra om "han" finns...

Vad tycker du?
Skrivet av: Larsson
Den 2007-11-06, klockan 15:42:28

hahah finns det någon karl som är duktig på att städa?! :O om du vet någon, säg till mig! ;)

Skrivet av: Agge
Den 2007-11-06, klockan 16:45:36

Man kan ju alltid hoppas, nån måste de ju finnas..

Skrivet av: Cristian
Den 2007-11-06, klockan 18:52:32

Man vet aldrig, man vet aldrig.. :P

Not: Jag är bra på att städa, men jag vill inte göra det för det...
När jag väl kommer igång brukar det bli soprent.

Skrivet av: Agge
Den 2007-11-06, klockan 19:52:28

Men det är ju en bra början, snart kanske du kommer å älska å städa... :P:P


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0