1+1? Huh?

Skrivet den 2007-11-01, klockan 19:44:50
Hade tänkt att jag skulle skippa promenaden idag, då de hade blivit för mörkt.. Inte för att jag är mörkrädd utan för att jag inbillar mej för mkt så att jag blir rädd för allt som syns!! De är lite jobbigt faktiskt.. Men ja va tvungen att ta en promenad.. Men de de gick faktiskt bra, ignen fara, men de blåste så sjukt mkt!! Tur att jag var förberedd!!! Hade långisar babyhalsduk, tjocka vantar!!! Jag har letat som en galning efter min underställströja, men den är spårlöst försvunnen!!! Vart kan den va?!? Jag har använt den 1 gång, de vet jag.. Men jag har aldrig lagt den i tvätten, så tvättk´maskinen kan inte ha äti upp den... Å jag har städat i garderoben för inte så länge sen, å där varen inte heller.. De här är väldi skumt, jag kan inte förstå var mina kläder tar vägen!!!

Till skolan, hade matte hela dan idag.. Men nu vare okej, för nu förstår jag vad ja ska använda allt till.. Så nu ere logisk, eller så logiskt som de kan bli.. Men de känns lite degigt i skallen.. De e ju grymt mkt info jag har fått under 8 veckor här!!! Å om de kommer ett tal som vi gjorde i början inte en chans att jag klarar av de.. Har lixom glomt de.. Eller inte glömt.. Men de ligger nånstans i den kladdiga degen, å är lite svår att få fram bara... De tar så otroligt lång tid!! Snart klarar jag inte längre av att räkna 1+1 utan min bästa vän, miniräknaren!! Å då börjar de bli illa...

Lisa skulle förklara ett tal för mej idag, å jag förstod verkligen inte vad hon pratade om.. Hon verkligen försökte, men de var för krångligt.. Tillslut sa hon: "Jag förstår inte heller riktigt vad de vill att man ska göra, så hoppa över den." Å de tackade jag inte nej till.. Sen kom Ida (en tjej i klassen, från Sthlm btw) å förklarade den för mej.. De va ju hur enkelt som helst!! De va självklart att man skulle göra så... Men Lisa förstod inte vad vi gjorde... De va för lätt för att man skulle komma på de.. Då vi gör så krångliga saker... Får man en lätt grej så tror man att man har gjort helt fel!!!

Jaja, dags för midda kanske.. Lagom till "Du är vad du äter" Ewww, inte bra planerat... :P:P

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0