Skiva igår!!

Skrivet den 2007-05-13, klockan 15:07:04
Gick upp ganska tidigt igår det var ju Spring Fair på IESB, Mackes skola!! Det är eleverna som har fixat öppet hus för föräldrar, syskon och andra som vill komma. Jag och pappa ställde uppi fyra tävlingar/lotterier och vann 3!! De tycker jag är bra!! Hahaha... Sedan fick jag skynda mej hem, det var väldigt mycket trafik vid Brommaplan.. Men jag kom hem. Väl hemma fick jag stressa, fixa talet, duscha, plocka ihop mina grejer..

Sedan var jag tvungen att kasta mej i bilen och åka till en tjej som skulle fixa mitt hår..
Det blev väldigt fint! Hon sminkade mej också, såg riktigt snygg ut!! Hahaha.. Ego.. Sedan hämtade pappa mej och körde mej, Ebba och Emma till Åsas skiva som var på Rest. April!!

Det var en jättelyckad kväll! Jag hade trevligt även fast jag kände mej utanför.. Det var bara Blackebergsmänniskor där... Men det gick bra ändå..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0