Senil

Skrivet den 2007-05-31, klockan 13:32:46
Satt här framför datorn och kom något jättesmart som jag kunde skriva... Men när jag hade loggat in och skulle börja trycka på tangenterna hade jag glömt vad jag skulle skriva.. Jag har suttit flera minuter och funderat på vad det var. Men jag kommer inte på det. Lite surt.

Ikväll är det skiva som gäller. Det är Emmas skiva och det ska bli kul. Ska på hennes middag. Temat är huvudbonad, men jag tänker inte avslöja vad jag ska ha.. Det får bli en överraskning... Kommer nog lägga upp en del bilder i morron från kvällen.

Men jag kan bjuda på några gamla bilder nu..


Michelle och Lillen
Erom inte lika varandra? Mamma och son.

Nä, nu ska jag gå och fundera vad det smarta jag tänkte på i början var...
Hasta la vista


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0