Detta har hänt

Skrivet den 2007-05-22, klockan 20:18:55
Ja, de va ju ett ta sen... Vad har egentligen hänt under den tiden?

Hemma:
¤ Varit på ett seminarium om rattfylla. Det var faktiskt väldigt intressant och lärorikt.
¤ Pluggat UF och lämnat in årsredovisningen. Skönt att det är över nu.

Landet:
¤ Åkte till landet i mormor och morfars bil. Det tog 8 timmar att komma upp!! Vi fastnade i lite trafik och morfar hade släpkärra.
¤ När vi stannade på vägen upp för att äta fick jag en ostburgare utan ost(!). Jag hade inte beställt utan, de hade glömt att lägga på osten.
¤ Firat mammas och pappas bröllopsdag, de firade 21 år! De e inte klokt! Till midda blev det tacos som jag hade beställt.
¤ Fick nattbesök av Sandra och hennes familj. De var på väg till Luleå. Vi åkte och hämtade dem vid E4:an och lämnade sedan dem på rätt väg.
¤ Sprungit in i pyjamasöverdel och trosor in i lillebrors rum när han och kompisen låg och sov. Lillebror klagade senare på att jag hade glömt byxorna.. Hahaha..
¤ Blivit slagen av lillebror... Men det kanske var välförtjänt.. Ja vet inte...
¤ Spelat kort med Macke och hans kompis
¤ Duschat. Ja det är värt att ha med. Då vi inte har en egen dusch känner man sig väldigt ofräsch efter ett par dagar och det är dags att åka till mormor och göra sig fräsch.
¤ Tittat på fotboll, både på TV och live.
¤ Dansat till Markoolios nya låt: "Ingen sommar utan reagge"
¤ Promenerat ner till affären tillsammans med mamma.
¤ Träffat lite släktingar som vanligt.
¤ Pluggat
¤ Åkte hem med mamma, pappa, Macke och kompis. Det var väldigt varmt och trångt.
¤ Blev jättekissnödig mitt på E4:an och det fanns inga rastplatser i närheten. det tog 30 minuter innan vi fann en.
¤ Vi stå i toakö! Tanten innan mig lät mig inte gå före henne!!
¤ Missade alla köer som kom pga en olycka mellan enånger och njutånger. (Där mormor och morfar för övrigt fastnade)

Hemma igen:
¤ Skriv ner allt plugg på dator
¤ Lämnat in UF-loggen
¤ Haft krissamtal med psykologigruppen, en hoppade av och vi hade ingen redovisning.
¤ Fixat en redovisning i psykologi till på fredag.
¤ Haft klimatdebatt på geografin. Jag var sekreterare väldigt värdelöst. Öppnade inte munnen på två timmar typ. Men vi fick en bra lösning.
¤ Skrivit klart mitt svensktal som ja ska hålla i morron.
¤ Skrivit en analys om social status.

Ja det är väl det som har hänt sedan sist jag skrev.. Det var en hel del.. Haha..

Hade!
Ciao.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0