Sjunga och dansa!

Skrivet den 2007-03-31, klockan 21:03:05
De blev inte så mkt plugg som jag hade tänkt, det blev inget alls... hmm... Inte bra.. Men jag får plugga järnet i morron istället. Har varit så slö sen jag kom hem.  Känner att jag behöver sova, för det har blivit väldigt lite sömn den senaste veckan. Men jag hoppas att det ska bli bättre nu då jag har läst ut alla böcker om Mia. Det är nämligen de som har hållt mig vaken om nätterna!! Jag har inte kunnat lägga ifrån mig böckerna då de har varit så spännande... Så nu ska jag gå tillbaka till mitt vanliga liv, plugglivet! Eller nördlivet... Det känns lite så ibland då jag måste plugga hela tiden...

Tittade på Pokerfejs. Jag tror att min gamla lärare var med, men jag är inte riktigt säker. Det såg ut som han iaf och personen pratade som han och de hade samma namn... Men man kan ju aldrig vara säker. Men jag tror att de va han...

Nä, nu ska jag gå och dansa å sjunga lite grann... Det är bäst att passa på å göra de när man är ensam hemma... Då alla i min familj tycker att jag sjunger otroligt hemskt! Och min bror dör när jag dansar!! Men så illa är det faktiskt inte. Jag kan vara riktigt duktig ibland, och sångrösten den ere inge fel på, inte enligt mej iaf. Får dansa och sjunga inför Lillen (katten) det är bara han och jag hemma just nu. Och han har aldrig sagt att det är hemskt! Och han är alltid ärlig mot mej!!

Puss

Vad tycker du?
Skrivet av: Julia
Den 2007-03-31, klockan 21:17:19

Fin blogg. :)

Svara på veckans fråga: Vilken är din favoritfilm, och om du skulle välja, vilket godis skulle du ha?

ha det!

Skrivet av: Råsa
Den 2007-04-01, klockan 10:21:58

haha..jag såg också pokerfejs.. Det var wille haha, han åkte ur lite för tidigt, synd :)


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0