Plugg en fredag :O

Skrivet den 2007-03-30, klockan 18:08:16
Var väldigt trött i morse då jag vaknade, blev inte så mkt sömn i natt då jag kom hem 01. Var på tjejkväll på Bygg-Ole med gammel moster och hennes kompisar.. fett najs.. fick lite verktyg och sånt, det är en bra början till min vertygslåda som jag måste ha då jag flyttar hemifrån.. haha...

Skolan var väldigt seg, svenska, UF och naturkunskap... svenskan var väl tråkigast.. UF var helt okej, vi hade feedbacksamtal. Vilket var bra då jag fick höra vad de egentligen tycker om mig. Fick lite kritik för mitt VD-arbete, fast det är bra att de säger vad de tycker så att jag kan ändra mina fel och brister. Vissa saker var jag helt beredd på att få, för det är sånt som de sagt tidigare. Men jag ska till mig det som de sa, för jag vill att vi ska ha det bra tillsammans. Naturkunskapen var inte så ansträngande då vi bara tittade på en film om människan.
Det bästa med skolan idag var att vi fick våra studentmössor!!!!! Så jag har längtat, det känns bättre nu, för det känns som om det inte är så långt kvar...

Efter naturkunskapen var det dags att åka hem, det var så fint väder så vi promenerade upp till bussen. När jag skulle byta buss så tappade jag min mobil i marken så den fick nåra skrapsår... Inte bra.. Men jag plåstrade om den och sen var de bra. 
Jag var snäll och tankade åt pappa också, det gick väldigt bra.. Bättre än vad det har gjort de andra gångerna då jag har tankat.. haha...

Nu måste jag börja plugga.. Det känns inte så lockande då det är fredagkväll och solen skiner! Men jag måste, har ett stort slutprov på tisdag och hela morgondagen är jag upptagen med att skriva högskoleprov... Så jag hoppas att det regnar i morron, det skulle kännas så bra då.. :P

Nä, nu fåre vara nog med skrivandet..

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0