Högskoleprov

Skrivet den 2007-03-31, klockan 18:01:30
Lördag morgon och klockan ringer 05.15!!! Inte klokt! Men ska man skriva högskoleprov så ska man. Jag pallade mig upp ur sängen, det var lite trögt men jag lyckades. Kollade in i Mackes rum, men det var tomt (sängen var tom bäddad!) Det var lika tomt i mammas och pappas rum. Yees! Ensam hemma, najs. Gjorde i ordning frukost, gröt fick det bli måste ju börja ladda inför provet.

Kom till skolan och det var fullt med människor i olika åldrar. Letade reda på mitt klassrum, det var lite svårt. Jag började med att gå vilse! Jag har ju bara varit i den skolan 2 ggr typ.. Men väl på plats så satte jag mig på en bänk och fick lite info. Sedan var det dags att skriva.

Eftersom det var första gången så hade jag igen press på mig, vilket var skönt. Skrev och skrev, det var inte mycket jag förstod så det blev en del chansningar, men det funkade det också.

Efter 16 fick jag åka hem, jag var så otroligt trött efteråt. Ringde mamma och slog på datorn. Gick och kollade mina poäng.. Hahaha... Ojojoj... Men nåra prickade jag in iaf.

Nä nu ska det bli lite mat och sen kanske plugg om jag inte somnar...

Puss

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0