Studentmottagning

Skrivet den 2007-06-12, klockan 19:38:54
Hej hopp!
Vaknade hyffsad tid, tittade på sommarlovsmorron då.. Väldigt kul...:P Sen lallade jag bara runt tills det var dags att dusch och åka iväg.

Jag och mamma stannade vid Pressbyrån och köpte massa frimärken och sedan åkte vi till Bromma köpcenter och köpte färg till skrivaren.. Sedan lämnade vi en grej till en kompis till familjen, innan det var dags att möta upp Macke vid ICA Maxi. Där köpte Macke vax och mamma köpte linjaler till sysslingarna...

Sedan åkte vi till Älta och gick på en studentmottagning. Det var en släkting..

När vi hade suttit där i typ 2 timmar orkade inte jag och Macke mer, vi ville hem.. Men mamma ville vara kvar.. Men jag fick bilnyckeln så att jag kunde köra hem mej och Macke.. Mamma var orolig att jag inte skulle hitta hem, då jag inte är så värst bra på att hitta i Sthlm... Det gick bra ut till stora vägen.. Sen missade jag en avfart och kom in till Sthlm centrum, det skulle jag inte.. Så missade jag ytterligare en avfart och hamnade vid centralstation.. Det var inte heller rätt... Men tillslut hamnade jag på rätt väg.. Och då vare massa köer så det tog sin lilla tid att komma hem.. Men jag är hemma nu iaf.. Så det var inte så farligt.. Tog lite drygt en timma.. Hahaha...

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt... Eller iaf försöka, det brukar aldrig bli så.. :P

Ciao..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0