Shopping

Skrivet den 2007-06-10, klockan 12:30:08
Ska snart åka till stan och träffa Ammi. Hon ska få sina grejer som hon lämnade här i fredags.. Sen ska jag köpa lite presenter och saker till mej själv..

Men det är så varmt, vill egentligen inte åka.. Men jag måste.. Ammi vill ha sina saker.. Hon måste vara snygg i håret de sista dagarna i skolan!!! Ojojojoj....

Sen ere fotboll som gäller.. Mitt lag ska spela.. Eller mitt, jag har ju slutat, men det är fortfarande mitt.. Hahaha..

Ska göra mej i ordning nu...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0