Fem dagar kvar och redan nervös..

Skrivet den 2007-06-04, klockan 12:12:41
Provade precis studentklänningen, mössan och skorna.. Det var riktigt fint faktiskt! Och det kändes väldigt bra.. Nu ere bara fem dagar kvar, sen behöver jag inte gå tillbaka till den skolan mer.. Det ska bli så skönt.. Slippa resa fyra timmar tur och retur varje dag!! Det ska nog blire bästa!! Men ja har ändå gillat skolan.. Det har varit skönt att vara där, vene vad de e som göre.. Menmen..

Jag är lite nervös inför fredagen.. Inte för grejen som skolan ordnat, men jag har haft mardrömmar om den dagen jag vene hur många gånger... Ett flertal gånger har jag drömt att jag har glömt mössan hemma!!! Å de e inte så att man kvistar hem på fem minuter för at hämta den!! Sen har jag drömt att jag har missat båten också! Å min lärare hånflinade och tyckte att de va rätt åt mej!!!

Jag får se till så att Cattis hjälper mej, så att jag kommer upp i tid och hinner med bussen med allt med mej!! Annars kommer det att bli en katastrof.. Tror att jag ska gå upp lite extra så att jag slipper stressa!! För de blir så jobbigt då..

Nu ska jag gå ut och leta efter solen.. Måste bli lite brun i min vita klänning, vill juh inte ha samma färg som klänningen!! Det vore inte bra..


Bajbaj

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0