Trädgård eller inte??

Skrivet den 2007-07-31, klockan 22:33:44
Började med att titta på "Blue water high" i morse som vanligt.. Sedan var det dags att fixa iordning trädgården.. Jises vad det hade vuxit.. På bara två veckor!!! Hoppade upp på gräsklipparen och tog på mej lurarna och lyssnade på musik samtidigt som jag klippte gräset.. Det blev inte så snyggt för det var så tjockt!!! Så det blir en till klippning senare i veckan...

Sen var jag tvungen att ta saxen och fin klippa... Klippa gräset med en sax!?!?!? :O de har jag aldrig gjrot förrut.. Våra grannar gjorde det, typ.. För deras gräsmatta var alltid så fin... Men vad ska man göra då?? Det är inte så att jag vill använda trimmern, för det vågar jag inte.. Det är kämpigt nog att klippa gräset med gräsklipparen... Men efter frisseringen så blev min gräsmatta väldigt fin...

Under tiden kom jag på att jag inte ska skaffa hus, eller jo, men inte med så stor gräsmatta.. I så fall blire asfalt!! Eller en trädgårdsmästare.. För jag har inte ork och tålamod att ta hand om en trädgård... Kanske en liten, med det blir ett senare problem.. Ska ju flytta till "storstan" om en vecka och där behöver jag förhoppningsvis inte klippa nån gräsmatta...

När vi var klara med trädgården åkte jag å mamma till Bromma och kollade lite saker och köpte lite bra-å-ha-grejer... Så nu har jag snart en utrustning så att jag kan flytta hemifrån...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0