Äntligen tillbaka

Skrivet den 2007-07-30, klockan 21:57:02
Så, nu har jag vart på landet i 5 veckor!! Helt sjukt vad tiden har gått fort! Men jag har hunnit med en del..

¤ Midsommarfirande med familjen
¤ Rix FM-festival i Ö-vik med pappa. Velvet, Ola, E-type, Niklas Wahlgren, Sebastian va där!!
¤ Kollat på OC första säsongen.. För typ fjärde gången...
¤ Möhippa 
¤ Bröllop
¤ Födelsedag - blev ett år äldre!! En dag som jag aldrig kommer att glömma...
¤ Båttur - blev väl inte som jag hade tänkt mej, men ändå..
¤ Kommit in på Umeå Universitet
¤ Thailändska paviljongen
¤ Döda fallet
¤ Fått en bostad!
¤ Strandfest
¤ Nipyran
¤ Körkort - inte jag utan G.M. GRATTIS!!
¤ Rövarbyn - jag fick leka som ett barn!!

Ja, det är en del som har hänt på fem veckor även fast jag har befunnit mej i skogen mer eller mindre... Men nu är jag tillbaka. Fast jag beger mej till Norrland igen om drygt en vecka.. Men då en längre period.. Då är det plugg på universitetet som gäller...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0