Födelsedag

Skrivet den 2007-12-05, klockan 18:50:09
Idag skulle Foxy ha fyllt 16 år.. tyvärr får ja inte fira honom, ingen annan heller för den delen.. men om han hade varit här hos mej så hade jag bakat en tårta å låtit honom svulla!! Bara jag hade fått en bit först.. =P Jag vet, Foxy är en hund, men han var mer som ett syskon då han kom till familjen när jag var tre år.. Hemma hos mej så har vi alltid firat våra djur.. De har fått en present å tårta.. Jises, de låter ju sinnes!! men de e sant.. Hundarna har alltid gillat tårtorna, men katterna har varit lite kinkigare..

Jaja, GRATTIS på födelsedagen!!

Prata med Erik igår.. Får se om han kommer i helgen, de va lite strul med flyget.. Jag förstod inte riktigt vad, eller om ja ska erkänna så vare så att ja inte lyssna så noga.. som vanligt dårå.. =P Men jag hoppas verkligen att han kommer.. Har väntat på att han ska hälsa på mej sen ja flytta upp!!!

Pappa tipsa mej om en grej på Rix FM's hemsida.. Sjukt bra!! http://rixfm.se/?underpage=127 bläddra ner å läs: "SÅ HÄR KAN VINTERN UPPLEVAS AV EN INVANDRAD SNÖSKOTTARE."

Ciao

Dagens goda gärning: Jag skänkte pengar till Röda Korset idag, mkt stolt över mej själv!!

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0