Årets första julkort har kommit!

Skrivet den 2007-12-03, klockan 17:44:37
Julpyntet blev väldigt fint igår.. eller ja har ju bara pyntat fönstret å sen drog ja glitter runt bokhyllan..

      Nice, huh?

Har inte vant mej vid att gå upp så tidigt på måndagar.. har ju börjat 13 hela hösten å nu börjar ja 8.30!!! de e tungt att gå upp då.. inte alla dagar, men måndagar.. gousch!

fick mitt första julkort idag, från min gudfar i Finland!! eftersom ja inte har nåe kylskåp å sätta alla kort som ja förhoppningsvis kommer att få så bestämde ja mej för att pynta väggen med dem.. satte upp en tråd mellan två vare nu heter, å en i mitten... de va svårt att få fast dem i väggen, dåre e betong.. först bankade ja med mitt lipsyl, sen letade ja efter nåe annat å banka med.. hittade ett limstift i lådan, tog upp de.. då bet häftstiftsbortagaren mej i fingret!! :@ de gjorde sjukt ont..

men ja va tapper å höll ut.. bankade in de vita sakerna i väggen, lyckades inte helt.. men lite iaf.. de hade kanske vart lättare att ta fram hammaren, men ja har svåra problem å få igen verktygslådan så den öppnar ja bara näre riktigt krisar... men jaja, sen fäste ja iaf mitt julkort med ett gem.. så nu ere väldigt fint..

så nu väntar ja bara på flera kort..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0