Saffari..

Skrivet den 2007-08-02, klockan 10:23:48
Shoppade lite till flytten igår igen.. Det är så mycket saker man ska ha, fast man bara ska flytta till ett studentrum!!! Sedan åkte jag till morfar och hjälpte honom att packa eftersom han också ska flytta...

Åkte hem efter det och tittade på OC, jag vet inte hur många gånger jag har tittat på de, men de är såå bra!! Sedan ringde mamma och jag var tvungen att hämta henne i B-plan... På vägen in så var det värsta saffarin!!! Jag skojar inte, de var rådjur, rävar och annat.. På vägen hem höll det på att gå illa.. Jag hade precis klarat mej förbi alla kameror och skit (inte för att jag skulle köra för snabbt, men de gör mej nervös!!!).. Slog ifrån helljuset eftersom jag fick möte.. Lite för sent såg jag att det satt en hare på vägkanten så jag bromsade in.. När jag kom närmre så sprang den över vägen och jag blev tvungen att tvärnita. De tjöt i däcken och mitt hjärta började slå snabbt.. Men jag klarade mej.. Okej, inte för att jag skulle skada mej men bilen och den stackars haren.. Jaja, så kan de gå...

Ska fixa lite saker nu...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0