De rullar...

Skrivet den 2007-08-27, klockan 14:45:20
Nu har jag varit här i 2,5 vecka... Känns lite overkligt.. Det går faktiskt ganska bra.. Det som är jobbigt är att jag måste laga min egen mat om jag ska ha nåt.. Annars brukar det stå på bordet när jag kommer hem.. Men inte nu längre.. Helst skulle jag vilja ha ett eget kök, men det får vänta...

Skolan börjar om 1 vecka och jag har inga böcker.. De finns inte hör och de är slut i Sthlm!!!!! Va ska jag göra om jag inte hittar nåra?? Inte så checkt att komma utan böcker, så jag hoppa att det löser sig..

Idag åker Emma till USA!! Pratade med henne för en stund sedan då satt hon i bilen på väg till Arlanda.. Henne kommer jag inte att få se på 13 månader... Å Åsa har också flyttat, fast hon bor bara 30 mil ifrån mej, så det är inte så långt... Kunde vart värre, att hon flyttade ner till GBG... Å Erik åker tydligen till USA i morron... De visste jag inte, eller så har jag glömt.. Jag tror att minnet svek där.. :P För han har säkert berättat om det inte var nåt han bestämde sig för igår...

Måste gå nu.. Tiden tickar (sitter på bibblan, då jag inte har fått internet i rummet än)

Puss å kram skumbanan...

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0