De blir inte riktigt som man tänkt sig

Skrivet den 2007-08-29, klockan 18:38:49

Planen för igår var att gå ut och roa mej och träffa nån som jag kan umgås med här.. Men så blev det inte riktigt..
Kom till kårhuset och såg att det var fullt.. Det var proppat med folk inne och ute (som inte kom in).. Så jag cyklade förbi och runt hela stan innan jag bestämde mej för att åka hem..
Så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mej.. Får göra ett nytt försök nästa vecka.. Förhoppningsvis inte ensam, för då kan jag ställa mej och köa i flera timmar..


Det är helt otroligt.. Det är den 29/8 och det är svinkallt!!! 8 grader klockan 22!! och på dagarna är det kanske 14.. Jag håller på att frysa ihjäl och då har inte ens vintern kommit... Hmmm, det kan bli ett problem..


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0