2 dar kvar...

Skrivet den 2007-08-07, klockan 23:39:45
Så, de börjar närma sig..
Kunde inte skriva igår, då jag var ute med Sandras båt hela dan och lite inpå kvällen... De var jättemysigt! Badade lite grann och solade, vilket straffade sig!! Jo, jag brände mej lite grann... Men snart blir jag brun och fin!
Var lite seg i morse när jag klev upp. Skulle hämta en grej hos Ammi så jag gick från Sandra och sprang till Ammi för att jag skulle hinna med tåget.. Vilket resulterade i att mina fötter inte mår så bra nu... Flippisar är inte så bra, menmen... De går nog över nångång...

Fick gäster på kvällen, G.M. med familj... Fick en present av dem eftersom vi inte har firat min födelsedag... Lämnade tillbaka hennes nycklar, eftersom jag inte behöver dem nu när jag flyttar och hon också för den delen..

Ska snart sova, är lite trött...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0