surt

Skrivet den 2007-04-20, klockan 17:46:18
Typ ännu en värdelös dag.
Jag gick upp i morse och gjorde de vanliga morgonsysslorna. Sedan pkte jag till skolan. Jag trodde att vi började 10.40 med SvC, men det visade sig att det bara var betygssnack. Men det gjorde inte så mycket, för jag behövde diskutera mitt betyg med Arvid. Och sedan kunde jag fortsätta med mitt geo-arbete. Det var väldigt fint, men när jag skulle fixxa det sista på datorerna i skolan började allt att krångla. Jag tror att jag snart börjar med papper och penna... Det är så mycket enklare. Men min lärare sa att de va ok att lämna in det ändå, utseendet var inte så viktigt... Hoppas att han gillar de, men de e tveksamt.. Lärarna brukar inte gilla de jag gör.. Hahaha..

Sedan pratade jag och Elice med vår UF-lärare, då vi inte kom överens... Hon drar ner vårt betyg för att de andra i gruppen inte jobbar!! Det stör mej!! Men vår lärare bara börjar blajja om annat och byter ämne för att hon inte har något svar!!
Men naturkunskapen gjorde så att jag blev på lite bättre humör, men inte tillräckligt bra!! Det är ganska tråkigt, men idag var det helt okej. Och sen fick vi gå typ en timma tidigare och det skadar inte. Samt att det blev lite sång, då Victor fyllde år.. 

Jaja, nu är jag iaf hemma och ska se vad jag hittar på.. O.C. kanske??

 

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0