Spegel, spegel på väggen där...

Skrivet den 2007-04-18, klockan 20:15:46

När jag kröp upp ur sängen, tittade jag mej i spegeln, de va ingen vacker syn... haha.. men det blev lite bättre med en tofs.. sedan gick jag ner och gjorde frukost till mej själv och satte mej framför TV:n och tittade på barnprogram.

Har hunnit med en hel del idag faktiskt, fast det känns som om jag inte har gjort så mycket.
Jag lekte lite med Jissa när det var sol ute. Men det var inte så varmt som jag hade hoppats på. Så de va lite kyligt med shorts och linne, men jag var hård och gick ut ändå.. haha...

Jag och Jissa ute.


 

Sen har jag faktiskt pluggat lite också, geografi, UF. Och jag ska erkänna, jag tittade på OC. Men bara ett avsnitt. Men det är ju så bra!!!
Tittade på alla bilder från igår, hittade några till...


 

image17image18
Lite fler bilder från igår

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0